Vad händer??

Sitter här och längtar tillbaka till förra helgen. Det var det BÄSTA helgen någonsin utan tvekan!!

Denna helg verkade bli lugn, verkar fortfarande kanske bli lugn. Men ja vet inte om jag är den här lugna hemma helg typen?? Får lite ångest av att bara sitta hemma. Har plugg att göra men ja kan ju inte ägna en hel helg åt plugg o jobb?? Det går inte för sig. Jag kan inte sitta själv hemma en hel lördag utan något socialt umgänge...
Daniel ska bowla med jobbet o sen ska han troligen ut på krogen. I vanliga fall är dte jag som är ute o ränne men inte denna helg. Känner mig trist trist tråkig om jag bara sitter hemma.
Något måste hända ikväll det bara måste det. Blir kanske o träffa Johanna vi får se vad det blir.
Nehej nu har jag varit vaken länge nog för att inte göra något, dags o ta sig ut o springa lite.

Är jag en stressad och överaktiv människa ibland??
Kanske finns anledning till att jag fick den där ringen av mamma i alla fall... haha

image1



Kommentarer
Jonna

Ringen är underbar! Du måste lära dig att bara inte gära någonting vännen..

2009-10-25 @ 13:57:23
URL: http://jonnarosen4.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0