V.41

Första VFU veckan och sähär långt tycker jag det känns riktigt bra. Självklart är jag heeelt slut på eftermiddagen (och ja det har bara gått två dagar) det är så himla mycket nytt och så mycket ljud hela tiden som man inte är van vid. Men det ska nog gå bra detta.

Daniel har vart hemma och sjuk i två dagar nu så igår fick jag åka själv på buggen, duktigt av mig om jag får säga det själv. In i det sista tänkte jag strunta i det jag med men icke, kul var det som vanligt och vi kommer absolut fortsätta nästa 6 gånger också. Kanske blir en termin två också man vet aldrig ;)
Vuxenpoängen bara haglar in!!

Nehej nu hoppas jag det slutat regna så ja kan ut o springa en sväng, ska hämta min Bamse plutt sen.
Han ska bo här en vecka nu när syster med familj åker till en varmare plats, inte alls avis.
Men jag får ju ha min lilla älskling hos mig då (med andra ord blir vi nu tre i sängen på nätterna ;).


Slank med en liten svart/vit sjal hem från Lindex idag också, det är inte så bra o cykla över stan varje dag.. hihi





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0