Uttråkad



Idag är jag sådär extramet uttråkad!!!

Har som sagt suttit hemma hela långa dagen och bara pluggat o läst i min ensamhet.
Nu när Daniel kom hem så kan jag inte låta bli o klänga o prata med honom, dock är han trött
efter en hel dags arbete så han orkar inte med mig tror jag..
vad ska man göra??
Klurar på o plugga lite till o sedan ge mig ut o springa...
Längtar till klockan blir typ sju eller åtta, då kan man ta kväll o ligga o mysa i soffan...
Tills dess måste jag vara duktig och aktiv ju...

Men inte så långt kvar!!

Ikväll ska vi äta stuvade makaroner och köttbullar (hemmagjorda), mums!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0