Uppdatering

Jaha, ja har försökt o uppdatera några gånger men varje gång har det vart något "tillfälligt fel". Därav min dåliga bloggning denna vecka. Eller okej ja ska inte ljuga, det är inte bara därför, det är en liiiten liiiiten bit i det hela. Den andra är att jag har varit sjukligt trött och haft hemskt mycket o göra.
Skulle behöva ca 48tim på mina dygn och minst ett dygn extra per vecka, kan man önska sigd et av Tomten tro??
Vilket fall, denna vecka...
Sitter o tänker på vad jag gjorde i tisdags och jag kan verkligen inte minnas vad jag gjorde...
JOOOO!!!! Jag var ju ute o åt med mina underbara fd kollegor Maria & Therese, shit mitt minne är verkligen kort.
Vilket fall vi va på Indigo, aldrig varit där, helt underbar mat och sällskapet gjorde sitt.
Saknar o träffa dessa tjejer varje dag, men dte är sådant man får leva med när man ska gå vidare i livet, tur som en tok att vi är så bra på o hålla kontakten tycker jag!

Onsdags varj det äntligen dags för ett efterlängtat besök hos Hend, bästa frissan i stan enligt mig.
Har inte klippt mig sedan i påskas så nu blev det en rejäl, ca 5cm åkte av, känns lite sådär, ja trivs med lååångt hår, men det växer ut snart igen och det är ju inte så att dte är kort direkt =)
Blev lite piffning med färg och nu har jag även köpt det ryktesspridna "pulvret" det ska ju vara så bra, måste prova. Så i helgen ska jag försöka mig på o Dusta lite ;)


Idag är det torsdag och jag är mer slut än levande!
Dagen började som vanligt med att klockan ringde kl 6, upp o göra sig iordning o äta frulle, 7.15 gick Bamse och jag utanför dörren, idag hem till mamma för o lämna Skrutten. Mötte Anna 7.40 för att åka till VFU:n/skolan/jobbet. Idag var det rörigt och mycket o göra, barnen kan verkligen sin sak vissa dagar.
Slutade tidigt, 14.30, åkte hem o bytte kläder för att dra direkt på trappstädar turne, kom hem 19.30 och då fixade min hjälte soppa o macka till oss och en mysig film i soffan blev det.
Idag skulle jag verkligen behövt de där extra timmarna.

Men jag måste säga attd te har varit en mycket bra vecka.
Och imorgon är det utedag som gäller trotts att det ska bli snö/regn o kallt, yay!!
Sen kanske lite shopping med Jonna och så hoppas jag på ett efterlängtat träningspass, lite combat skulle inte vara fel efter ca 1½ veckas vila, det måste vara nog nu med vila va??


                                          


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0