Trötter

Idag var en sådan där morgon som jag inte ville gå upp ur sängen riktigt.
Klockan ringde inte alls speciellt tidigt egentligen kl 8.00 och inte gick jag o
la mig sådär värst sen heller, men vissa dagar vill man bara inte se solens ljus.
Visst underlättade det liiite att solen lyser idag.

Men det är en sådan där dag som jag känner kommer bli väldigt lång.
Ska strax sätta mig o plugga för full rulle, sen måste jag få i mig lunch innan
jag kl 13.00 ska träffa "familjen" på universitetet o skriva ihop en sammanfattning
av alla de texter vi läst denna vecka, yay!!
Hoppas det inte tar för lång tid så jag hinner hem innan Jonna och jag ska vara
duktiga och bege oss till njoy och köra combat för fulla muggar.
Efter det ska vi hem till henne o mysa i soffan och kolla Gray´s, längtar!!!

Undra varför det just vissa dagar är jobbigare att gå upp??
Vilket fall så ska jag nog göra en kopp te innan jag sätter mig o pluggar,
kanske skulle jag behöva lite kaffe men inte så sugen på det just nu...
Ha en bra dag!!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0