Träning

Jag har verkligen legat på latsidan på sista tiden. Knappt pluggat och den lilla träning jag fått till är inget o prata om det är STOR skandal. Nu jäklar ska jag ta tag i mig själv igen.
Nu ska jag se till att jag börjar trivas på nya Njoy vare sig jag vill eller inte.
Ska ta tag i ett gym pass med Jonna idag, imorgon är Combaten bokad och på torsdag är spinning bokad. Tänkte mig ut o springa eller afro på fredag (beroende på hur dagen ser ut) och på lördag ska jag iväg o simma. Nu får dte vara slut på latmaskandet!!!

Jag tycker ju verkligen om o träna, jag blir glad av att träna. Men har verkligen inte alls kännt för det de sista veckorna. Och det är väl som Jonna sa, ibland måste man lyssna på kroppen och ta vila från träningen en längre period. Kanske till och med nån månad bara för att få den där lusten igen. Nu blev ju inte min vila en månad men jag tycker mig känna lusten komma krypande igen. Så nu jäklar, någon som ska med???


Tänk om lusten till att plugga kom lika krypande???
Måste ta tag i o läsa lite nu, håller på med boken "inkluderande pedagogik i skandinaviskt perspektiv" visst låter den kul... Haha Och inte nog med det så har de lagt två föreläsningar i eftermiddag mellan 13.15-17.00. Känns mycket inspirerande enligt mig.. Hahah hör ni hur positiv jag låter idag... ;)
Tur jag har gym dejt med Jonna ikväll =)

Sen ska jag hem o äta potatismos!!! Är så sjukt sugen på det hela tiden, undra varför???
Till lunch tror jag det blir morotsbiffar och wookgrönsaker, om jag vågar öppna frysen vi va o handla i söndags och det är nu fullt i frysen, eller iof det brukar vara fullt men nu är det överfullt!
Vi skulle kunna bli instängda här i en månad utan att ha brist på mat en enda sekund... haha




Kommentarer
Anna

Hej söto! Träffat min syrra på Njoy? Hon jobbar visst där ibland... Ska bli kul att träffa dig på fredag eller när det nu blir, OM det nu blir, haha. Brukar ju bli lite si och så med våra dejter. Håller tummarna! :D Puss!

2009-10-27 @ 09:58:12
Jonna

För att du gör världens godaste potatismos!!

2009-10-27 @ 10:11:03
URL: http://jonnarosen.blogg.se/
Jonna

Ja vi ska klara det tillsammans!!! O idag börjar vi!

2009-10-27 @ 12:38:23
URL: http://jonnarosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0