Spara & Slösa

Har varit hos mamma o pappa idag och flyttat massa av mina sparade saker sen jag var liten och mellanstor och även lite från när jag nu är stor.. =)
Även fast vi i vår familj har flyttat 100 talsgånger de senaste åren så har vissa saker bara fått följa med mamma o pappa, men nu när de ska till stora staden så vill de inte ha det med sig längre...
Vilket slutar med att jag får dte tillbaka, yay för mig!
Tur som en tok att vi har ett extra förråd =)

Har gått igenom lite av det, kastat lite och sparat massa massa.
Vad mycket kul man hade som liten, Barbie, serietidningar, spel o massa annat skoj, kom också på att ja va rätt söt som liten, det va nog då jag hade min topp period.. haha
Med min "lilla upp näsa" som mormor säger...



Kolla in tofflorna!!! 2+3 = 5 hihi



Ja mycket saker blir det med tiden. Men nu är det mesta av det flyttat i alla fall, hittade även några vinterjackor på kuppen får se om de går o använda iår kanske också. Relativt nya är det faktiskt...
Tänk så tur man kan ha ibland...

Nehej nu ska ja sätta mig i soffan med en Ben & Jerry, hoppas verkligen jag känner mig piggare imorgon än vad jag gjort denna helg, hur vet man om det är en vanlig förkylning eller grisflunsan man fått??



Kommentarer
Fia

Åh, är inte det där namnskylten från Glomman (fritidset) som du har på översta bilden?

Kramar

2009-10-11 @ 20:53:35
eve

krya på dig plutten!

2009-10-11 @ 22:33:49
alexandra

Haha Fia det stämmer, har du också en??? =) Härliga tider det där...

2009-10-12 @ 07:01:36
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0