Som sköldpaddan i vattnet!!

Lördagen verkade bli lugn och oplanerad som sagt och lite jobbigt tyckte jag allt det var. Som flera har sagt till mig jag MÅSTE lära mig att göra inget. Men det är svårt det där.
Vilket fall tog Daniel och jag en promenad till Wadköping och köpte färsktbröd till frullen, vi satt länge i soffan o åt gott o mös vid tv:n. Efter det smsa jag lite med Maria (Daniels syster) vi bestämde att vi skulle ses o åka o simma och sola. Sagt och gjort vi åkte till Gustavsvik, där har jag inte vart inne o badat på flera år en ny upplevelse för mig med andra ord. Maria ville vi skulle sola och visst tänkte jag, men nej inte min grej det där... Läg ehla tiden o tänkte på hur dåligt min hud mådde av det och hur mycket rynkor jag skulle få. Haha störd jag är!! Villet fall så va det andra helt toppen, jag brukar inte gilla o simma men när man va två var det hel mysigt. Det blev 1km simmad och sedan bastu och dusch efter det. Sen klappade vi oss själva på axeln och gick o köpte kaffe och chokladboll, det var vi värda ;)

Vi planerar att försöka simma en gång i veckan nu i höst, hoppas verkligen vi ser till att det blir av. Tror att dte är en toppen träning och bra för kroppen o få sträcka ut sig i vattnet. Me like!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0