Snällt vs tortyr??

Jag har gått i flera dagar nu och varit sjukt sugen på potatismos vet inte varför som sagt men har verkligen längtat! Och idag är dagen då vi skulle äta mos o falukorv här hemma, har verkligen längtat efter det idag.

När jag trampade hem från gymdejten med Jonna kunde jag inte tänka på annat.

När jag står där och skala potatis så kommer Daniel in och visar mig i kylen att han har köpt med raggmunk o fläsk hem som vi kan äta ikväll. Nu är det ju så att raggmunk o fläsk är en av mina favvorätter och jag har tjatat på honom o köpa med det hem när dom har det på jobbet... Så det var ju otroligt gulligt av honom!

Men detta medför också att jag får vänta till på torsdag med o äta potatismos...
Måste säga att lite tortyr för mina smaklökar är det allt men gulligheten i det hela väger över! =)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0