Skogen

Sist jag titta ut för ca 20minuter sedan så låg dimman tjock och det va ca 6+ ute, känns inte riktigt helt optimalt för en dag i skogen med massa förstaklassare...
Men men det ska nog gå det här med, tur att "farbror skog" är med o gör upp eld, det höjer mysfaktorn radikalt.
Nehej undra om jag ska försöka att INTE bli sen för en gångs skull, nu inte till skolan utan först träffar jag Anna och både hon och jag brukar iof vara något sena på morgonen. Räknas det då som sena?? Bara för att man sagt en tid men om båda kommer samtidigt en annan tid utan att bestämt det, betyder det då att ingen är sen eller att båda är sena?? Ja det kan man undra, indirekt är vi ju sena men egentligen inte eftersom ingen får vänta... =)
Jaja, så länge vi inte är sena till skolan så är jag glad...

Ut i skogen!!!
Ha en toppen dag ikväll blir det Combat och sen mys med Jonna och Gray´s!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0