Plugga vs. Sova

Idag var planen att sitta o plugga skoljuridik hela dagen lång.
När jag vaknade var det sådär höstigt o grått ute så det känndes rätt bra o vara inne o läsa hela dagen.
Jag mös upp mig i soffan med myskläder, filtar, kuddar, en kopp grönt te, tända ljus och min bok.
Försöka göra det bästa av situationen var min tanke...



Visst ser dte mysigt ut?? Det var det också, det hela var lite för mysigt eller så var det intresset över boken som tog överhanden eftersom jag somnade... Bra jobbat Alexandra!! Som tur var blev dte bara 30min men jag ska erkänna att det är inte världens lättaste att hålla sig vaken till denna bok, ska bunkra upp med en stor kanna kaffe inför eftermiddagen, det lär behövas.
Har lite svårt o få in och få intresse för alla dessa paragrafer och om och men och regler och undantag...
Men det löser sig väl så småningom detta med.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0