P-hus

Jag har alltid haft någon slags fobi för att köra i ett p-hus, har inget emot att sitta med i bilen när någon annan kör. Men att köra själv det har alltid vart en rädsla för mig, därav har jag unvikit detta i flera år.
Förra året tvingade nästan min syster mig o köra in i ett men då fanns det p-plats rakt fram och jag åkte ca 10m där inne + att hon satt brevid. MEN! igår när jag skulle till Njoy o träna tog jag bilen för att sedan slippa cykla från Jonna. Vad händer då??? Jo såklart ingen jäkla p-plats alls i runt Njoy, trotts massa gator och en relativt stor p-plats. Då ser jag den där hemska skylten som är stor och blå och har ett stort vitt P på sig. Jag suckar tungt och tänker att nu jäklar måste jag väl...
Och vet ni?? Trotts att p-automaten nästan vägrade ta pengar och att det va lite väl dyrt o stå där inne...
SÅ STOG JAG DÄR, JAG PARKERADE, JAG KÖRDE BÅDE IN OCH UT HELT SJÄLV!!!
Stolt över mig själv måste jag säga... Haha lite fånigt men va tusan jag har utvecklats!!! ;)




Efter vårt combat pass så bar det av hem till Jonna för mys i soffan och Gray´s.
Det är så skönt o bara ligga där i soffan och slappa mätt och nöjd.
Skönt också att slippa laga mat, alltid kul o äta någon annans mat =)



Nu iväg till skolan!!!
yay!!




Kommentarer
Jonna

Det var mys gumman!

2009-10-29 @ 10:08:20
URL: http://jonnarosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0