Överraskad?? Skojar du??

Jonna och jag hade planerat o ta en sväng på stan idag efter jobbet men av någon anledning ville hon gå o fika och jaja visst det kunde vi väl göra. Mötte henne på Expresso house o döm av min förvåning...
När vi står i kön för o köpa kaffe så hoppar Sandra och Karro in också...
Mitt hjärta ökade med ca 100 slag/ sekund, jag bara skrek rakt ut och tårarna började rinna...
Världens bästa underbaraste vänner gjorde allt detta bara (kanske inte bara men mycket iaf) för min skull, för att fira min födelsedag. Karro hela vägen från London och Sandra hela vägen från Umeå och alla tre har vetat detta länge och inte sagt något. 

Jag skuttar runt på rosa moln och lever i en dröm just nu, detta kommer bli den bästa födelsedagen någonsin!!

Middag hos Jonna först och sedan party party med världens bästa tjejer, Örebro kommer aldrig bli sig likt igen!!






 


Kommentarer
Jonna

Känns precis som att dom alltid finns här när dom är hemma, visst? :)

2009-10-17 @ 12:22:07
URL: http://jonnarosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0