Nytt tak över huvudet...

Jag och Daniel är på jakt efter ett nytt tak över våra huvuden. Egentligen trivs vi bra där vi bor om det vara fanns en balkong och ett eller kanske två fönster åt ett annat håll så man kunde få lite skugga och kunna vädra ibland.
Vilket fall så besluta vi redan i somras att en till sommar går inte, så vi började vårt letande kanske i juli kan jag tänka. Vi bestämde också då att vi kunde tänka oss att ta ett lån o köpa oss en ny bostad om rätt dök upp. Nu är det oktober och inget verkligen inget har dykt upp som passat oss. Vi har såklart sätt flera super duper fina lägenheter som vi kunnat tänka oss mer än väl. Men tyvärr så är de mycket över vår budget, why??
Eftersom jag pluggar så vill vi inte sitta med en för hög månadskostnad, man vill ju kunna göra annat än att bo också. Vill verkligen att det ska komma något snart, vi kan tänka oss o renovera lite dock vil jag INTE lämna öster det går inte, det ska väl inte vara ett krav?? Suck just nu känns det lite hopplöst för oss o flytta.
Tyckte vi va ute i väldigt god tid, men än ger jag inte upp... Jag är en trogen anhängare på hemnet.se varje dag har dom minst ett besök av mig... hehe besatt snart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0