MIN FÖDELSEDAG!!!

Runt slutet av augusti börjar jag bli som ett barn då och då och ju närmare vi kommer oktober ju värre blir det, kan inte sluta tjata om det. Jag ÄLSKAR verkligen o fylla år. Hela känslan dagarna före, hur man planerar o bakar o grejar och självklart själva dagen med alla paket och allt gott fika.
Hur kan man inte tycka om det?? Och i år blev det ännu bättre än jag kunde önskat.
Hela helgen blev det som sagt kalas. Men i söndags var det min riktiga dag då jag får vara extra bortskämd och göra lite som jag vill ;) (om jag får välja i alla fall...).
Efter ca 5 timmars sömn blev jag väckt av Daniel med frukost på sängen och blommor kunde tyvärr inte somna igen så det va bara o gå upp o baka lite. Faktiskt en av de skönaste stunderna jag haft på länge, hela dagen låg framför mig, jag stog för mig själv med lite radio på och bara mös i köket medan det va tyst o lugnt (Daniel sov..), en mycket skön stund för mig själv.

Vid 16.00 tiden kom familjerna för fika och firande av mig!! =)
Fick så mycket fina saker bla; Träningskläder, en ring, presentkort och lite annat trevligt.
Älskar presenter!!
Och eftersom jag har såå underbara vänner runt om i landet så har det även trillat ner några fina presenter i brevlådan, både i förra veckan och idag!

Bakade prinsesstårtor dock med päronfyllning i, min favvo. Blev kärleksmums och cookies med polkagris. Allt var mycket uppskattat.

 Duktig han är o hjälpa till min plutt!!
  

Tyvärr är det ett helt år kvar tills jag fyller igen =(
Jag vill ha det som katten Findus (i Pettson), han fyller 3 ggr/år...








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0