Måndag

Det är måndag igen och klockan ringer hemskt tidigt kl6.00 och det är bara o rulla ur sängen...
En tröst är att Daniel bara får sova 15min längre än mig iaf =)

Sitter nu o äter frukost ska snart dra på mig kläderna och gå ut i mörkret, det är mycket mörkare idag än det va förra veckan, sådär mörkt så man måste ha lyse på cykeln, tur jag har en ny cykel med lysen på!
Bara 5+ ute nu, får se om Bamse har någon lust o gå till mormor idag, han kanske vill åka i korgen hela vägen...
Sen är det dags för andra veckan på VFU perioden nr 1, ska bli spännande o se en fortsättning. Idag ska vi börja med bokstaven Rrrrr...

Träningskläder ligger i väskan för jag har tänkt mig att prova ett lugnt gympass trotts min snuva och sega kropp.
Orkar inte vänta längre nu, dock är jag lite mer försiktigt med konditionen så det får bli en power walk imorgon tror jag... Men så har vi ju buggen ikväll också, icke att förglömma ;)

Nehej ha en bra dag alla trevliga och lösa människor där ute!!

                                            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0