Kvällen

När jag va påväg hem från Gustavsvik köpte jag med MAX mat hem mm det behövde verkligen min lilla extra valk på magen, ja köpte en sallad mycket god måste jag säga det slank tyvärr också ner några pommes. Varför är jag så svag för pommes??? Det är så sjukt gott!!
Jaja i samma veva blev dte planerat att jag skulle till Johanna på kvällen. Hon erbjöd sig att bjuda på mat vilket matvraket Alexandra aldrig tackar nej till, vägen till mitt hjärta går genom min mage... ;)

Blev bjuden på risotto med sparris och till det vitlöksbröd mumma vill jag lova!!
En hel del vin slank också ner och lite senare dök Maria och Jessica upp också. Det blev såklart mer vin och lite sinstar. Kom underfull med att jag nog har för ljus röst för sinstar eller så är jag bara jävligt dålig... haha men jag kör på det första...

Vilket fall så slutade det med att det va en hel mysig kväll med massa tjejprat och allt som hör till. Sådana kvällar borde man ha flera.

  
  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0