Fredagsmys

Sista dagen i veckan.
Sista dagen på VFU:n.
Sista dagen utan plugg på kvällarna.
Men framför allt, det är fredag och det betyder FREDAGSMYS!!!

Ska snart åka o hämta Anna sen ska vi bege oss till skolan o alla härliga barn för promenad i skogen. När denna dag är avklarad i skolan ska jag bege mig direkt vidare för o jobba har jag tänkt mig. Trapphusen ska skina när jag är klar ikväll. Med andra ord kan det bli en lång dag/kväll så har laddat med äpple och mandarin. Men när städningen är klar ska jag hem o mysa med min plutt. Fredagsmys är en självklarhet. Vet dock inte än vad det blir för mat, det beror nog på när jag kommer hem.
Men några saker vet jag, det blir absolut ett glas vin och lite choklad ;)

Nehej dags o ge mig iväg, hoppas ni får en toppen fredag!!
Vad händer i helgen??





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0