Fredag

Har egentligen inte så mycket att skriva än. Det är fredag men jag har ingen fredagskänsla.
Har vart tillbaka på Univeristetet en vecka nu och nästa vecka kommer veckan jag bävat för i flera månader, nästa vecka kommer jag inte vara rolig att umgås med kan jag lugnt säga, allt verkligen allt händer nästa vecka känns det som.

Vilket fall så har jag inte så roliga planer för just dagen kvällen blir mucho bra men det tar vi i ett annat inlägg.
Nu ska jag dra p åmig en tröja och ta Aurora iväg på städturne, skönt att få det gjort så man slipper hänga hela fredagkvällen i ett trapphus som jag gjort de sista veckorna.

Tusan ja vakna av att jag drömde att Daniel och jag bråkade. Känns inte som någon bra start på dagen, känner mig lite allmänt bitter, hoppas jag kan få igång min trasiga MP3 så jag har något trevligt o lyssna på idag det ska nog förbättra mitt humör... =)

Nehej dags o ta mig iväg! Hörs senare... Kyss och hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0