Fredag me like

Shit att denna vecka är över och att jag överlevde utan större sammanbrott är ett mirakel.
I måndags kom ångesten och magkatarren krypande och ärligt visste jag inte hur jag varken skulle orka eller hinna allt, men tar man en sak i taget så går det tillslut.
Hur gärna men än vill stanna tiden så går det ju inte och tur är kanske det.
Nu är det mesta av planerna gjorda och det andra hinner jag nog imorgon förmiddag.

Ska bli rätt skönt o gå ut på VFU nu o kunna ta en dag i taget o inte känna samma press, måste dock såklart plugga hela tiden i alla fall. MEN man kan hinna lite annat också utan o ha super duper ångest.
Va lite negativ mot VFU ett tag men nu känns det faktiskt mest skönt och kul...


Nu sitter jag här med mitt glas vin och pustar...
Ska strax bege mig ut i köket och fixa mat, blir potatisgratäng med kyckling pesto.
Efter det kommer det med säkerhet slinka ner lite chips o annat gott, det är ju faktiskt helg!!

Imorgon kommer Emma och Johan hit!!
Ska bli såå kul, längtar!
Blir lite mat o vin/öl först o sedan kanske vi slår till på lite wii turnering vi får se vad andan faller på.
Vilket fall känner jag på mig att detta kommer bli en toppen helg.

Dock börjar ja bli sugen på krogen o dansa, mm men har lovat mig själv o vänta ett tag, det blev ju mycket där ett tag. Men det är ju inte långt kvar tills jag fyller o då har Jonna lovat mig en riktig party kväll med shot på 12 slaget (spännande bakfylla dagen efter eftersom jag fyller på en söndag o då kommer familjen... Jaja den dagen den sorgen ;).




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0