Förbaskat ARG!!

Vet inte vem jag är mest arg på just nu, mig själv eller den förbaskat jobbiga p-lisan som springer här om nätterna. Ja återigen har vi fått p-böter för att vi missat datumparkeringen. Där flög 600kr iväg igen, andra gången på för kort tid. Ja vet att det egentligen är mitt eget fel och att det var otroligt klantigt att inte komma ihåg o flytta bilen. Men inte är jag mindre arg för det. Känns så förbaskat onödigt.

Det är fler saker som inte alls gått som jag vill idag, ibland har man sådana dagar, hatar dom!!
Bla. när jag cyklar från VFU:n känner jag att det är lite väl kallt, jo men visst andra paret leggings som går sönder för mig på ca 1 vecka, det är troligen Blixtens sadel som gör detta. Så med andra ord har jag troligen gått större delen av dagen med ett ca 1 decimeter långt hål på insidan av låret... Undra hur många som sett det, eftersom vi sitter på golvet större delen av dagen så finns risken att några har gjort det jaaa...

Jaja, då har de något o klura på. Suck!!
Vissa dagar vill man bara tabort denna är nästan en sådan dag...
Ska snart krypa ner i sängen o kolla på mina DHW, det kan inte gå fel i alla fall.







Kommentarer
Jonna

Det var dom sex drinkarna! ;)

2009-10-21 @ 09:38:47
URL: http://jonnarosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0