Apoteket = rånare

Jaha, då var det dags för mig med...

Vaknade "pigg" imorse men ju längre dagen gått har jag kännt hur halsen gjort ondare och ondare.
Fick avboka mitt efterlängtade spinningpass eftersom jag knappt kunnat svälja eller pratat på eftermiddagen.
Smått bittert!!

Hämtade Bamse hos mormor och sen gick vi raka vägen hem tog en alvedon och somnade som en säl i soffan.
Åkte till Apoteket o bunkra upp med massa bra tabletter o droppar á 444kr, suck det är ett rån.
Men men vill man vara frisk så kostar det kanske.
Har varken tid eller lust o vara sjuk just nu.


Ska koka te o lägga mig i soffan o kolla Grey´s nu så hoppas jag att jag vaknar frisk imorgon igen... =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0