Antibes

Nu är troligen mitt smultronställe sålt. Lägenheten i Antibes är snart inte längre "vår" eller ja mamma o pappas. Fäller några tårar när jag tänker på det, har verkligen älskat att åka dit o bara vara. Jag är så van att alltid ha någonstans att åka någonstans att bo att trivas på. Jag minns hur farbaskat arg jag var på mamma o pappa när dom skulle sälja Portugal. Vi hade lägenheten där i ca 10år och där fick jag vänner för livet. Några av de bästa minnena från min barndom är därifrån. Det var härliga tider. Var så bitter på dem då. O speciellt att de skulle köpa i Frankrike. Men det gjorde dom bra för jag har kommit o älskat Antibes nästan lika mycket som Tavira. Det är som att komma till en fristad där man kan vara sig själv och inte tänka på något, bara njuta av livet. Tyvärr finns inga planer o köpa något nytt vad jag vet. Men man ska ju aldrig säga aldrig med mina föräldrar. Nu är det ju Sthlm som gäller ett tag till framöver. Men om jag känner mamma rätt så ger jag det max 3år sen är dte dags för något nytt. Kanske då en lgh i ett annat land. Jag hoppas på det!!











Min underbara fristad!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0