17/10-2009

Min födelsedags helg har varit den bästa någonsin!!!
Jaa, jag säger helg eftersom det har varit firande hela helgen.
Som jag skrev tidigare överraskade mina underbara tjejer mig i fredags och efter en mycket effektiv dag i lördags bjöds jag på middag och en underbar kväll som slutade på Strömpis. Undra om dom har någon alkohol kvar nu när vi va där?? Det kunde inte blivit en bättre kväll =)

TACK FÖR ATT NI ÄR SÅ UNDERBARA!!!

Middagen bestog utav rotfruktsgratäng och kyckling och sedan frukt o turkisk yoggi, mumma säger jag!!
Min kropp var till o med så glad att han inte blev bakis i söndags... hehe

  
 
  
 





Kommentarer
Sandra

Jag börjar gråta när jag tänker på hur himla bra hela helgen var... Men får se fram emot julen :)

2009-10-19 @ 18:18:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0