Underbart när det funkar!

Visst är dte underbart när vissa saker fungerar??
Idag var det som rena julafton när posten kom. Mitt Visa kort går ut nu i november och idag trillade ett nytt ner i låda, good nu kan jag fortsätta shoppa. Inte nog med det, böcker som lärarförbundet skulle ha skickat till mig i augusti hittade äntligen hem till mig, fantastiskt! Men inte slut där... Beställde igår en bok "Matematik från början", skulle ta tre dagar att få den, men vd händer idag?? Jo den har redan hittat hem till mig, det kallar jag service, tänk om alla bokförsäljare på nätet kunde vara så snabba?? Då vore det lätt för studenter att få tag på böcker, och för alla andra också för den delen.
Men vilket fall som helst så är det väl underbart när det fungerar!

Jag är glad, är ni?? ;)



Och om bara en liten stund kommer Farbror Torsten hit och levererar 2 plattor öl till Daniel. Idag går det bra, hoppas på att mitt pluggande går lika bra, ska bita tag i en "ny" bok, pedagogisk bedömning, känns sådär måste jag säga. Men jag går in med ett leende och hoppas på det bäst. En kopp te och en dröse clementiner löser nog det hela. Om några timmar är dte dags att åka upp till ÖU så vi får vår seminarie uppgift gjord och kan sova lugnt ikväll. Sen får vi se tanken va att träna ikväll men eftersom jag vaknade med mega ont i halsen idag så får vi se hur det blir med det, jag avvaktar med att bestämma mig på den punkten, kanske får bli en promenad istället...

Känner mig glad, social och taggad idag!
Ha en toppen dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0