Träning

Nu börjar Jonna och jag ta tag i träningen mer och mer, känns skönt tycker jag.
Måste verkligen få in en sund rutin på träningen igen, betonar för mig själv sund. Det får inte gå till överdrift som det lätt gör för min egen del. Att få in ca 6 pass/vecka är inte onormalt om man är jag, men nu ska jag verkligen försöka att hålla mig till 4pass/vecka. Vi körde väldigt hårt på konditionsträning ett tag men nu ska vi lägga om lite Jonna och jag. Tanken är att köra ca ett gym pass och sedan gå eller liknande på löpband efter det, ska få in iaf ett konditionspass är tanken sedan satsa mer på lågintensivträning, typ simma, power walk, lätta pass och liknande. Hoppas och tror på att detta ska funka bra för kropparna.

Det är så kul o ha någon o bolla lite med någon som också är fokuserad och gillar träning lika mycket som jag. Och framförallt någon som är ganska lik mig i träningssynpunkt. Vi har nästan samma vikter på gymmet, tröttnar näsatn samtidigt och svettas i takt med varandra. Hur kan man ha sådan tur att ens bästa kompis också är ens bästa träningskompis?? Inte alla som har det så bra!






Hurtigaste tjejerna i stan ;)




Kommentarer
karolina

Nej, men sen ar du ju bastakompis med en kottbulle ocksa som blir trott av att lyfta en liter mjolk. Inte alla som har en san van!

2009-11-02 @ 22:20:13
Jonna

Ja nu ska vi svettas ordentligt framöver! :-) Karro, släpa dig till gymet, du har ju ett där! :-)

2009-11-02 @ 22:40:39
URL: http://jonnarosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0