Torsdagen

Vet inte riktigt vad som hände igår hann inte blogga hann inte mycket alls, eller det kanske var precis det jag gjorde när jag tänker efter...
Va med barnen på förmiddagen och gjorde super söta igelkottar och annat trevligt. När jag cyklade hem kände jag att jag behövde en stund för mig själv så jag stannade en stund på stan o gick och tittade, köpte ett super fint hjärta till vår dörr, en lykta, några kökshanddukar och en present till plutten i form av nya Winnerbäck skivan, kanske mest för att jag själv ville ha den... hehe

  

Kvällen bestog av att städa trappor och sedan besökte vi källaren för att hämta upp alla dess nödvändigheter allt från täcken, kuddar till ljusstakar och annat trevligt...

Va en bra torsdag i mina ögon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0