Torsdag

Tror jag börjar känna att jag är ifatt i veckan nu, idag visste jag att det var torsdag när jag vaknade, haha bra där! Kanske för att jag hade skola idag.
Började dagen med en joggingtur, när den var klar och frullen va i magen o håret tvättat så tog jag o städa ett par trapphus, kännde att det va en riktigt bra förmiddag en nyttig sådan.
Strax före 13 mötte jag Sofie o vi trampade till ÖU för semniarium om lärande teorier.
Nu är även det avklarat och jag ska strax bege mig upp på stan i regnet för en middagsdejt med Maria & Therese mina kära fd kollegor från Egeryds.

Måste berätta lite kort om vår händelserika cykeltur hem från ÖU!
Linn, jag och Sofie trampade i regnet hem, när vi kommer till tottas cykel bara en liten bit från ÖU så ser vi hur en bil står på bussplatsen och det är en tjock rök som ligger över hela gatan. Det brann i bilen, där nere vid pedalerna. Läskigt!!!
När vi kommer till ett övergångsställe lite längre fram så cyklar Sofie över först och när Linn och jag ska över så får bilen för sig o gasa när vi är nästan på mitten av övergången, vilket resulterar i att vi får tvärbromsa o trotts detta så kör bilen nästan på våra cyklar. Det finns verkligen folk till allt!!
Vi vaknade till i alla fall... Ibland händer det bara!

Nehej nu ska ja ta mig ut i regnet igen o möta tjejerna, hoppas vi får någon god mat ikväll, börjar bli hungrig!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0