Torsdag

Jag tror det är torsdag idag va??
Har så dålig koll på dagarna nu för tiden, känn slite jobbigt faktiskt.
När jag jobbade hade jag sten koll på både dagar datum och veckor men nu, ja ja är glad om jag vet vad klockan är... Vilket fall så är det seminarium idag sedan jobb (trappstädar turné), senare när Daniel har kommit hem och jag har städat "klart" så ska vi faktiskt kolla på en lgh, hoppas lite på denna dock så hitta vi en annan igår på nätet som bara kändes sådär... JAG ÄLSKAR!!! Det är lite o göra i den men det känns inte som att det gör något, alltid kul o sätta sitt eget på den o jag har dte ju så bra som har en händig man som kan allt från o skickra, pilla tekniska saker till att måla o tapetsera... Skulle faktiskt vara lite kul o få fixa lite, ett projekt ihop lixom. Usch jag blir mer och mer som min mamma och syster, är det hemskt??
Med andra ord, flyttar ofta och måste ha ett projekt pågång hela tiden...
Vilket fall lägenheten vi ska kolla på idag är nästan helt nyrenoverad så där behöver vi bara flytta in och sedan inte lyfta ett liten finger de närmaste åren, skönt det också men ja vet inte..
Fasen först hittar man ingen, sen hittar man två men man vet inte om man får någon.
Jaja det kanske löser sig efter ikväll, kanske kan kalla detta dagens I-lands problem?? hahah

Nehej äta upp fibergröten nu och sedan trampa iväg i kylan, liite pytte snö ute och 1+, hutter utter! Känns osm jag gärna hade stannat i sängen ett tag idag...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0