Tisdag

Som sagt, dagarna bara rullar på man kan inte göra något åt saken... på gott och ont!
Idag är det tisdag, planeringen ser ut som följer:

Har just vart ute o spungit och sedan jobbat lite på magmusklerna.
Ska strax sätta mig o plugga lite yay!!
Vid 12.45 ska jag plocka upp Sofie-proppi så vi kan trampa iväg till skolan och vår efterlängtade debatt, för & emot friskolor/profilskolor, spännande va?? ;)
Hoppas hinna iväg o kolla på en lgh efter skolan, o senare bär det av hem till Fredrik för Jonna och mig.
Det vankas mat och DHW, vilket vi sällan tackar nej till!!

Känns som det kunde vart en sämre dag måste jag säga...





Kommentarer
Alexandra

Snart ses vi för mys!

2009-11-03 @ 16:25:33
URL: http://jonnarosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0