Tisdag

Det är tisdag och jag lyxade till det med 15minuters sovmorgon idag, tyckte nog att jag gick upp lite väl tidigt igår eftersom jag var redo o åka ca 45min innan dte var dags... Behöver ju inte överdriva det hela.
Ännu en dag med barnen blir dte snart, dagen börjar med idrott och då får Linda och jag spana på den heta idrottsläraren... ;) hehe JO han är lite het på riktigt o dte är ju alltid trevligt..
Annars händre dte inte så mycket idag, hoppas hinna med en jogging runda sen måste vi iväg o köpa madrasser tills vi ska ha besök av de små älsklingarna i helgen OCH självklart vi ska koll apå en lägenhet som jag verkligen tror på idag. Känns lite läskigt, ja tycker om o flytta och jag är van o flytta men det känns alltid lite tragiskt o lämna ett boende som man faktiskt trivs i och tycker om men det blir förhoppningsvis ännu bättre (Dock kan jag ibland fortfarande sakna min förra älskade lägenhet, bästa lägenheten i hela Örebro om inte Sverige!).
Nu strax dags o trampa iväg mot nya äventyr!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0