Tisdag

Idag var jag säker på att det va onsdag, men kom efter en stund på att det faktiskt bara är tisdag på gott och ont.
Började dagen med en promenad, va så trött att ja trodde ja skulle snubbla över mina egna tassar men med lite frisk luft så känns det alltid bättre. Trodde detta skulle bli en dag med mjukiskläder i soffan med mina böcker. Men icke, fick nyss ett samtal av min kära syster, mamma har tydligen sagt/bestämt att jag ska vaccinera mig idag och då blev det min lott här i livet att ta med mig Ludvig till det hela.
Så strax före 12 måste ja åka för att först leta reda på honom på skolan, ingen aning vart han kan vara och sedan bege mig ut till kaoset på fd. mässan här i Örebro. Igår var det tydligen 700m kö, ska jag stå i det idag med en 10åring?? Vet inte om detta känns helt okej, men vad gör man?? Han måste ju vaccineras och ska ja iaf dit så kan ja väl lika bra ta sprutan jag med...

Nehej ska sätta mig o kolla lite utvecklingspsykologi innan jag drar iväg...
Ha en bra dag, kanske ses vi vid mässan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0