This is it

I fredags var det äntligen dags att se MJ filmen This is it. Jag som älskar MJ tycker att den var toppen bra! Daniel är inte lika stort fans och tyckte den var okej.
Först mötte vi Jonna och Jimmy på Pizza planeten för lite mumsig buffé, det var jag som föreslog att vi skulle äta där, har aldrig ätit där förut. Vet inte om jag verkligen har missat så mycket... Det var gott men håller med Jonna om att vinet saknades ;)
Sedan blev det lite godisshoppande och bio som sgat för oss alla. Det var verkligen en mysig kväll precis lagom. Det är skönt o kunna umgås med några helt utan krav man kan vara sig själv och bjuda på sig själv. Skönt o känna sig hemma med några och slippa känna att man måste anstränga sig extremt mycket. Me like!



Jimmy är den jag känner som ALLTID blir bra på kort... hahahah
Top model nästa kanske??






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0