Stuvade

Ikväll är jag själv vid tv:n, vilket betyder att jag får välja mat OCH program, dte är inte ofta må jag säga. Detta ska utnyttjas till max. Så på menyn står Stuvade makaroner och pinn fiskar (jo vi säger så i vår familj) ja de är en mindre vanlig blandning men sååå gott!! Och såklart ketchup till detta.
På tablån står Djävulen bär Prada som visas ikväll på tv, inte ofta så bra filmer visas på burken. Ska försöka läsa några rader pedagogik också men det får bli i reklamen ;)

Här ska njutas av en härlig söndag innan värsta veckan i mitt liv börjar =)
Men den kommer sluta bra det vet jag!


Varför finns den inga bilder på stuvade och pinnar??
Ska ta en egen när maten är klar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0