Överraskningar

Jag älskar överraskningar och speciellt när dte är mitt i veckan, denna vecka har jag fått två överraskningar, det värmer att veta att mina nära och kära tänker på lill amig då och då! =)

Första överraskningen var i onsdags när jag fick ett litet paket av min kära syster som tack för att jag tog med Ludde för vaccination. Fint paket med fint innehåll, ett I.D puder =)



Och när jag kom från träningen i onsdags så satt det en liten lapp på min bildruta, suck tänkte jag nu är det väl nån som kört på mig också... Men icke!! Det var min kära vän Maria som hade skrivit en liten hälsning till mig...
En bra onsdag med andra ord!!



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0