Onsdag

Onsdag idag, började dagen med en promenad i regnet med Sofie, inget kan hindrar oss inte, regn som snö så går vi ;) Har nyss duschat och ätit frukost ska strax börja plugga lite innan det är dags o trampa eller kanske gasa upp mot Universitetet och träffa "familjen".

Efter skolan blir det en sväng på Njoy och lite spinning har jag tänkt, sen är det myskväll hos Jonna som väntar, det ryktas att det serveras sushi ikväll och det tackar man väl aldrig nej till?? Och såklart så kommer vi kolla på Bonde söker fru och Gray´s, en toppenkväll med andra ord! 

Va som sagt o vaccinera mig och Ludvig igår, efter ca 2 tim i kö och regn ute så blev det ca 30min i kö inne sen va vi klara och påväg hem. Båda har idag lite ont i armen men inget värre har kommit än, vissa säger dock att dte först kommer efter 2 dagar så ja får väl se hur ja känner mig imorgon... Men jag tror att jag är en hårding o klarar detta kalas, hehe. 

Nehej ta tag i o skriva lite om lärande teorierna nu kanske blir en omelett till lunch idag, det va inte igår o gott är det ju. Åt det nästan varje dag ett tag men nu är dte nog snart 1 år sedan jag gjorde det... 

  

OBS!! Nu kommer solen ser jag... yay!! detta måste bli en bra dag det känner jag...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0