Onsdag

Mitten av veckan är här, Det är ikväll dags för Jonnas och min myskväll, idag hemma hos mig. Men först ska vi ta tag i dagen och sedan ses för ett Combat pass det blir bra för våra kroppar.

Att ta tag i dagen betyder för mig att jag ska besluta först om vi (anna o jag) ska åka bil till jobbet eller cykla, ni som känner mig vet att jag H A T A R att cykla i regn och har man alternativ så gör man dte inte... Men nu vet ja ju inte OM det regnar. Jajaj sedan väntar en dag på skolan i Mamma Mu´s och Kråkans tecken, måste hinna städa några trapphus före combaten ikväll om jag ska få ihop denna vecka men det reder sig nog...

Joggingturen igår förvandlades av någon anledning till en shoppingrunda, skulle snabbt upp o köpa en kjol men blev både leggings och en tröja till det, typiskt! ;)
Vi kolla på lgh mötte många kända ansikten, va sjukligt mycket folk där, igår kände jag mest nej oj nej jaha, idag känner jag joo mmm kanske okej ja vet inte. VAD ATT GÖRA???
Jag va ju kär??
Suck det här med ny lgh är SVÅRT!!! jag är kräsen, nej nu måste ja ta tag i beslut om färdmedel och åka iväg...
Ha en toppen dag!!

 Det syns inte att tröjan är plommonfärgad men det är den =)

Vi hann även ut en sväng till Jysk och Giganten igår för lite shopping, extra madrasser och en julklapp till oss själva... ;)




Kommentarer
Jonna

Sorry att jag bangade ikväll, hade tusen gånger hellre varit hos dig!

2009-11-25 @ 22:57:30
URL: http://jonnarosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0