Nej inte nu!

Har varit helt seg hela dagen, vaknade o kände att kroppen var tung o huvudet likaså, tänkte att det troligen från träningen igår. Men känslan har vart kvar hela dagen, kännts som huvudet är fullt av nån massa, jag kan inte fokusera, små fryser hela tiden och ljud är inte min grej idag. Börjar känna av hur hals och leder gör ont och jag vill mest av allt bara krypa ner i sängen och se på film...

Sofie sa idag "Fan du ser inte helt fräsch ut idag..."
Mm, nej ja känner mig inte det heller.

Jag har verkligen inte tid eller lust att vara sjuk just nu, det får inte hända.
Jag måste vara fokuserad och till 110% med hela denna vecka.
Har otroligt fullt planerat fram till ja... början av december??
Massa i skolan och nästan varje helg uppbokad, så nej sjukling kan jag ju glömma att bli just nu.


Nu ska jag ta mig iväg o hämta bilen, ska plocka upp Jonna innan hon o jag trycker gasen i botten och styr mot Fredrik och en myspys kväll... Det gör nog susen för min sjuklingskänsla, god mat, bra tv och trevligt sällskap. Ska trä på mig en mjukiströja också tror jag, det får man ha när man är lite krasslig och tycker synd om sig själv, undra om någon vill ta hand om mig ikväll?? hihi
Jag är en sådan där person som sällan tillåter mig till att vara sjuk dock tycker jag gärna lite synd om mig själv, jag drar inte ner på tempot men det hjälper om någon annan tycker lite synd om mig också och gärna att Daniel gullar lite extra ungefär som med ett barn... ;)




Kommentarer
Jonna

Jag ska ta hand om dig, sen får du äta massor med frukt!

2009-11-03 @ 19:23:15
URL: http://jonnarosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0