Mysi-pysi

Igår hade vi som sagt myspys hos Fredrik...
Det bjöds på stuvademakaroner och falukorv, eftersom Fredrik tänker så mycket och är så fiffig så drack vi såklart LOKA till maten, som såklart presenterar DHW som vi också såklart såg på efter Uggly Betty.
Hihi han är för fiffig den mannen!

Jag hade köpt med en massa frukt, banan, melon, äpple, granatäpple, vindruvor pch kiwi så som efterrätt blev det fruktsallad och vanilj kesella, min nya favvo! Super gott är dte verkligen.
En helmysig kväll blev det. Och Jonna tog hand om mig och nog tror jag att hon tyckte liiite liiite synd om mig också och vet ni?? Idag känner jag mig faktiskt lite lite piggare, det hjälper om någon tar hand om en, tycker synd om en och framför allt om man är i trevligt sällskap, det gynnar kroppen och hälsan att umgås med bra människor!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0