Måndag

Måndag idag...
Idag var en sådan där dag igen som jag inte riktigt ville gå upp, det är konstigt, hela helgen har jag vaknat före kl 8.00 och inte kunnat sova längre men idag när klockan ringde kl 8.00 så var det som en skämt.
Kanske för att jag inte riktigt ser fram emot denna vecka. Har hemskt mycket att göra och på fredag är dagen D, dagen jag fruktat för i hela mitt liv... Men men jag kan ju inte stoppa tiden så det är bara låta tiden och dagarna rulla på och hoppas på det bästa.

Idag är det fullt upp ska strax sätta mig o plugga, sen bär det iväg på föreläsning och efter det förseminarium, ska hinna med o träna en sväng med Jonna är det tänkt innan jag ska vara taxi till mamma. Sen blir det det vanliga, mer plugg, laga mat o plocka och fixa lite.

Nehej lika bra o sätta fart på denna dag om det ska bli något gjort...
Undra om jag vill ha lite kaffe eller te också?





Kommentarer
Jonna

Men nu ska vi träna bra i veckan iaf!

2009-11-02 @ 15:16:25
URL: http://jonnarosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0