Måndag

Idag är en sådan där dag som jag önskar att jag haft badkar. Det är regnigt ute och grått också för den delen. Är obeskrivligt trött efter första dagen på VFU:n, hade varit mer än skönt att få tända några ljus o bara glida ner i ett varmt bad. Hoppas hoppas att vårt nästa boende är med badkar.

Blev tyvärr ingen träning med Jonna idag d tiderna inte passade ihop för oss, dumt dumt. Inte heller var Sofie här på öster o ville promenera med mig. Men hann med en liten sväng på gymmet själv i alla fall, har besökt coop för inköp av soppa då det är enbart det Daniel kan äta nu när han har ont i halsen, tur för mig att jag älskar soppa och att det är så passande väder! Annars håller vi på o tvättar för fullt just nu, det är tidskrävande men behövligt, även det är en önskan till vårt nästa boende, tvättmaskin...

Ikväll blir det med säkerhet ett till avsnitt av True Blood, att få sig en glimt av Skarsgård såhär på måndagskvällen är ju inte illa... ;)

 




Kommentarer
Maria

ÄNTLIGEN fattar du att True Blood är en kanon serie, det är nog bara 1½ år sedan jag tipsade dig :) Jag kollar förresten datum så det knakar...Peter har fått nytt schema från 1 dec och herrn är inte så bra på att ta med det nya hem... :(

2009-11-23 @ 18:43:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0