Måndag

Ville osm vanligt inte riktigt gå upp idag, skönt att man hade tid för en liten snooze, älskar att snooza.
Men nu är jag i alla fall upp och redo att trampa iväg till skolan strax det är bara gröten som ska slinka ner först.
Har föreläsning till kl 12, sedan ska det bära av till gymmet och lyfta lite vikter ;) eller något liknande.
I eftermiddag ska jag i alla fall vaxa benen ska bli såå skönt, ja själva aktiviteten är ju inte den härligaste men efter är det så skönt! Så det kväll med plugg och soffan. Känns somd et kan bli en riktigt bra dag.

Ha en bra dag ni där ute!!

http://hudateljen.net/

Hit ska jag idag, till min kära mamma och syster!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0