Måndag

Idag är det måndag, första dagen i veckan igen, veckorna bara rusar fram enligt mig.
På schemat idag står skola, 9-15 idag, yay! Men lite kul, idag börjar vi en ny kurs. Har en känsla av att denna kommer bli riktigt bra!! Ska försöka träna lite efter skolan, men i eftermiddag ska jag och syster på shopping i Marieberg, hon har inte varit där sedan de byggde om än... Hahha nog är min syster shopping beroende, hon kan alla märkesaffärers plats i Sthlm men Marieberg är ännu outforskat, men inte efter ikväll då går ingen säker!

Nehej nu ska jag ta på mig o trampa iväg o hämta Sofie!
Ha en fin dag nu väntar skolan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0