Lördagkväll

Hade en dag med fullrulle igår så så nu ska jag berätta vad som hände i lördags...

Kom på att jag inte va utanför dörren i lördags, det är ju hemst! Och inte tänkte jag på det heller, egentligen tycker jag inte om sådana dagar men tydligen gjorde det mig inget i lördags.

Vaknade inte sådär rasande sent men det fanns att göra för familjen skulle ju komma o fira Daniel. Och Per hade önskat att få chili con carne när de kom till oss så vad gör man inte??
Startade dagen direkt med att baka sockerkaka och sedan puttrade kastrullerna med chili con carne och ris.
Daniel fick en jacka, strumpor, t-tröja och såklart super fina blommor av mormor.
Är dte inte konstigt så säg, när jag fylldeår köpte jag Ballerinakex med pepparkakssmak och nu när Daniel fyllde köpte jag Ballerinakex med apelsinsmak båda gångerna för att jag ville smaka denna smak, men tror ni jag hunnit med någon gång?? Än så länge så har jag inte hunnit sätta tänderna i någon kaka förens alla varit slut, skandal!! Nästa helg får jag nog köpa mig ett helt eget paket...

Vilket fall, när gästerna gått hem och maten var slut så placerade Daniel och jag oss vid varsin dator för lite slösurf och slappning tills Maria och Adam dök upp. Då blev det vin/öl, Wiii spelande och pizza. Hade en mucho trevlig halvslapp kväll som slutade frammåt 2tiden på natten, då fanns det två tröttisar på Skyttegatan kan jag lugnt säga, vi damp i säng och somnade som små barn.


   Herr latmask som ligger o bowlar
  
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0