Lördag!

I lördags var vissa piggare än andra kan man lugnt säga... haha Jag var en av de piggaste faktiskt med det finns en viss herre som jag bor ihop med som var mindre pigg... Hahaha vissa straffas direkt ;)
Vi stannade kvar i Odensbacken för o fira födelsedagar, äta lunch o tårta jag o Inger var o shoppade smycken, det blev en hel drös för min del, lägger upp bilder en annan dag tror jag.
Men vid 4 tiden var det dags o dra oss hem, vi landade direkt i soffan med en film o godis en bakis eftermiddag med andra ord. Jag provade fotbadet som vi lånade med hem, som sagt en riktigt segar eftermiddag och kväll blev det. Tills vid ca 21.30 då vi trampade upp på stan, inte likt oss alls jag vet... haha
Men vi skulle ju möta Elin, Rasmus och Hanna för ett glas vin på Pitchers.
Man får ta vara på tillfället när man har så fint besök i stan. =)

En bra lördag kan man lugnt säga!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0