Lata söndag

Sov länge idag, underbart skönt med en dag utan så mycket planer, det kan behövas inför kommande veckor.
Efter frulle och piffning trampade jag till Gröna Grodan för en dejt med min saknade o älskade BK, alltid lika underbart när hon är hemma på besök. Vi talade och löste världens problem i ett par timmar, sen skull ehon dock till IKEA, tror vi kunde suttit där till långt in på småtimmarna annars.

Har jobbat idag också, med andra ord städat även denna dag. Bara le och se glad ut och tänka på pengarna!
Sen har det inte blivit många barn gjorda. Daniel och jag är sådana där personer som måste ha en serie o titta på, vi har hunnit kolla på några, och just nu är det True Blood som rullar titt som tätt här hemma och så även denna eftermiddag. Började se ett par avsnitt för ett tag sedan men blev aldrig att ja fortsatte men nu är vi igång båda två. Det sägs att det är sk. "vampyrporr för tjejer", hahah vet inte riktigt det jag... Bra är serien i alla fall, idag var Alexander Skarsgård med för första gången också, me like!! Med han i serien kan den inte vara annat än bra enligt mig.



Min pärontopp BK på G i sommar natten!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0