It´s friday!!!

Äntligen fredag och helg! Ska bli redigt skönt med helg nu, och som jag längtat...
Detta kommer bli en bra helg, träffa Maria för o simma, på Robinsonfest och så är BK hemma så ska dejta henne på söndag, kan det bli mycket bättre??

Men först fredag var det ja...
Ska strax trampa iväg o börja min trappstädarturné, ska bli skönt o ha det gjort idag, så det blir en nyttig början på dagen i alla fall. Tänkte ta en sväng förbi mormor i eftermiddag också, kanske blir lunch eller en mumsig fika. Sen ikväll ska det lagas kotletter och klyftisar o sen ska vi bara sitta o njuta och se på film min plutt och jag.
Kankse ska man köpa hem något litet smaskigt?? Eller så blir det kanske popcorn, blir aldrig av att jag gör popcorn vet inte varför, dte är ju super gott o enkelt.. Kanske ikväll =)

Igår var jagsom sgat på middagsdejt med Maria & Therese, lika trevligt som vanligt och munnarna gick i 110 så vi skulle hinna prata om allt. Vi träffades 18.00 och 22.30 steg jag innanför drörren här hemma, lång och mysig kväll. Vi åt på Mingla riktigt gott, pasta till varmrätt och glass efter, mums! 
Nu väntar jag på inbjudan från Maria till vår nästa dejt soms ka vara hemma hos henne med glögg mingel oss tre emellan... hihi

Nehej dags o ta tag i denna dag nu!
Ha en toppen dag...
 

  
Våra mumsiga desserter!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0