Inbjudan


Vi har så mycket som händer framöver, älskar det!!!

När jag kom hem igår så låg det ett kuvert innanför dörren.. SPÄNNANDE!!!



Vad kunde det vara??
Självklar nyfiken som jag är så ropade jag direkt på Daniel samtidigt som jag slet upp kuvertet...



Inbjudan till Robinson 2009 premiären hemma hos Jonna och "Jimmy djungel mannen"
Det ska bli riktigt kul att se Robinson iår, har inte kollat på flera år men i år kan jag lugnt säga att jag kommer sitta klistrad varje kväll!



Ser fram emot kvällen må jag säga!!
Tack för inbjudan!!


Kommentarer
Jonna

Ja nu är det nära, två veckor!!!!

2009-11-07 @ 22:47:41
URL: http://jonnarosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0