Idag händer det!!

Fredag kvällen blev en STOR besvikelse, jag som längtat och planerat allt in i minsta detalj och så när det äntligen var dags så drog någon undan mattan. Jaja så är dte väl ibland, men mäkta besviken var jag.

Vilket fall så är det lördag idag och då händre det, ingen jävel ska dra undan mattan idag inte!
Ska strax hämta bilen hos mamma o pappa och styra o träffa Maria för o simma en kilometer eller två.
Sen hem o fixa grejser för ikväll är det Robinsonfest hemma hos Jonna o Jimmy!
Som jag längtat... Det ska bli tusan så kul o mycket folk blir det också vad jag förstår, spännande o följa någon man känner på tv också. Kom ihåg ni alla där ute att ni MÅSTE heja på Jimmy vare sig ni vill eller inte ;)

Nehej kära folk nu måste ja skutta vidare som sagt, kanske tittar in o berättar mer om mitt liv lite senare...
Idag skiner äntligen solen, med andra ord kan detta inte bli annat än en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0