Idag är en sådan dag

Ja ja tror denna dag kan bli ganska lång, eller kanske blir den inte det...
Klockan ringde strax före 8 och som vanligt trodde jag inte det var sant!
Kände redan när Daniel gick upp vid 6 att min hals hade ont, trodde det skulle gå över om jag sov lite till men icke, den säger fortfarande till att den finns där varje gång jag sväljer, huvudet känns lite halv sådär det också. Men sjukling kan jag vara en annan gång...

Plockade i alla fall ihop det sista och traskade ner som en åsna i tvättstugan för o starta de första maskinerna.
Finns dte något tristare än att tvätta?? När jag bodde själv fanns det inte i min värld att jag inte skulle tvätta en gång/vecka, men nu måste jag erkänna att det blir max varannan vecka eller snarare när kläderna börjar tryta. Trött på o springa ut och över gården och ner i andra husets källare.
Jaja nog klagat, måste se det bra i det hela, motion PLUS nytvättade kläder, det är mucho bra ju! ;)

Efter jag bytt denna omgång av tvätt är dte dags o sätta sig o plugga, har en massiv hög att ta tag i idag. Vi hoppas på att dte är bra texter så det känns nyttigt o värt o läsa!
Började ny kurs igår, "Lärarens kunskapsuppdrag" eller något liknande, blir nog bra detta!


Ikväll kommer Jonna hit, vi ska power walka och sen äta god mat, får se vad jag lagar ihop kanske köttgryta??, och sedan är dte ju självklart DHW!!! bland det bästa på hela veckan. Älskar våra myskvällar, en höjdpunkt på veckan.





Nehej ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0